Upute za dolazak na Učku

• 31.08.2012.

S obzirom na obaveze i zauzetost djelatnika BIOM-a molimo vas da nas kontakirate porukom ili pozivom u vezi kampa na Učki. Imajte na umu da na Učki nemamo signala te ako ne možete uspostaviti poziv, pošaljite nam poruku. Molimo vas da prije pitanja svih provjerite sve informacije dostupne na našim stranicama. Glavni kontakt je Vedran (095 9059948), a iza 10.9. možete probati kontaktirati i Ivana (095 8147787).

Za sve:
donesite vode
psi su dobrodošli dok imaju povodac, kada ih upoznamo mogu i bez povodca

Za one koji dolaze prenoćiti:
donesite obavezno vreću za spavanje i podložak (spužva, madrac, karimat)
šator je poželjan ako ukoliko ga imate; ako ga nemate, snaći ćemo se
donesite toplu odjeću
donesite svoj pribor za jelo, tanjur i šalicu

Upute za dolazak autom:
Pogledajte kartu u Google Maps-u i pročitajte obrazloženje:
U mjestu Sveta Jelena u blizini konobe Slamnjaki se nalazi početak biciklističke staze broj 8 (A). Pratite biciklističku stazu broj 8 koja u jednom trenu postaje makadam/bijela cesta (točka B). Od početka makadama pa do križanja na točki C nema drugih križanja. Na točki C cesta se račva. Biciklistička staza skreće desno uzbrdo, a put prema našem kampu vodi lijevom cestom (koja je u biti usmjerena ravno). Idete autom do točke D gdje se možete parkirati. Na početku parkinga sa desne strane počinje lošija cesta. Tu idete pješice do kraja odnosno do male livadice (10 minuta). Odmah na početku livadice/kraju ceste je pješačka staza, nizbrdica sa lijeve strane. Spustite se do lokve (1-2 minute) i prođite s te strane s koje ste se spustili, uzbrdo do velikog vojnog šatora. Šator se ne vidi sa lokve ali samo zbog vegetacije, nalazi se na 15-ak metara od lokve.